حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

09128844825

نور افشانی سرد

نور افشانی سرد

بسیاری از افراد برای برگزاری مراسمات مختلف خود مانند مراسم عروسی، جشن تولد، افتتاحیه و غیره از نورافشانی سرد استفاده می‌کنند که احتمالا شما نیز با نام آن آشنایی دارید و آن را بارها در مراسمات مختلف دیده‌اید. این آتش بازی هیچ گونه آتش، گرما و حرارتی ندارد و به همین دلیل کاملا بی‌خطر است. این موضوع باعث شده که نورافشانی سرد، طرفداران بسیار زیادی پیدا کند و افراد در مراسمات مختلف خود از آن استفاده نمایند. در این مطلب بیشتر راجع به خدمات نور افشانی سرد با شما صحبت می‌کنیم؛ پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم این نوع از آتش بازی چه ویژگی‌هایی دارد.

خدمات نورافشانی سرد

به دلیل نام این نور افشانی، ممکن است تصور کنید که این آتش بازی سرد است؛ در صورتی که این طرز فکر اشتباه می‌باشد. دلیل نام‌گذاری آن، این است که هیچ نوع جرقه و حرارتی در آن وجود ندارد اما درخشش بسیار زیبایی خواهد داشت و می‌تواند توجه افراد را به خوبی جلب کند.
نورافشانی سرد، نسل جدید آتش بازی و یک ایده‌ی خلاقانه به شمار می‌رود که از بدو ورود به بازار، فروش بسیار زیادی داشته و دلیل آن بی‌خطر بودن و زیبایی خیره کننده‌ی آن است. این نور افشان‌های سرد می‌توانند جلوه‌ی بسیار زیبایی به مراسم شما دهند و آن را باشکوه‌تر سازند. در این نور افشانی‌ها هیچ نوع مواد منفجره و انفجاری وجود ندارد و به همین دلیل می‌توانید با خیال راحت در مراسمات مختلف خود از آن‌ها استفاده نمایید.

.

ویژگی‌های نورافشانی سرد

این نور افشانی یک ریموت دارد که با استفاده از آن می‌توانید نور آن را فعال کنید و باعث فواره زدن آن شوید. در بسیاری از موارد به همراه نور افشانی، از دستگاه بخار و کاغذپاش نیز استفاده می‌شود که جلوه‌ی بسیار خوب و باشکوهی به مراسم شما می‌دهند. این نور افشان‌ها توسط تیم رابین برای شما تهیه و تعبیه می‌شوند که آن‌ها ارتفاع سقف و دیگر ویژگی‌های محیطی را برای این کار در نظر خواهند گرفت. برای تهیه‌ی انواع نور افشانی با تیم تشریفاتی رابین هماهنگ کنید که زیباترین و بهترین نور افشان‌ها را برای مراسم شما تهیه کنند. بیشتر افراد تنها برای یک شب به نورافشانی نیاز دارند و به همین دلیل به جای خریدن دستگاه و صرف هزینه‌ی اضافی، آن را از تیم تشریفاتی رابین اجاره می‌کنند. شما بعد از کار کردن این دستگاه لازم نیست که اطراف آن را تمیز کنید؛ زیرا این دستگاه هیچ گونه کثیف کاری ندارد و در صورت برخورد با هر نوع وسیله‌ای، به هیچ عنوان به آن آسیب نخواهد زد.

مزایای نور افشانی سرد

همان‌طور که در قسمت بالا نیز اشاره کردیم، این دستگاه کاملا بی‌خطر بوده و هیچ نوع آسیبی به اشیا و سلامت انسان نخواهد زد. اگر می‌خواهید آتش بازی امنی داشته باشید، به جای استفاده از آتش بازی‌های گرم که دارای مواد منفجره هستند، می‌توانید از نورافشانی سرد استفاده کنید. به هیچ عنوان لازم نیست که هیچ نوع نگرانی بابت فواره‌های آن داشته باشید و یا این که از آن‌ها بترسید. شما می‌توانید نور افشانی سرد را در بسیاری از مراسمات شاد و مفرح به کار ببرید و هیچ محدودیتی در این مسئله وجود ندارد.

بیشتر …

سوالات متداول

هزینه خدمات نور افشانی سرد به میزان مواد استفاده شده بستگی دارد برای اطلاع دقیق تر از هزینه خدمات مورد نظرتان با ما تماس بگیرید.

برای ارایه ی خدمات نور افشانی سرد به سبک دلخواهتان همین حالا با تشریفات رابین تماس حاصل بفرمایید