حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

09128844825

نور افشانی هوایی

نور افشانی هوایی

از گذشته تا به امروز، تمامی افراد برای این که بتوانند مراسم خود را با شکوه‌تر و به یاد ماندنی‌تر کنند، از ایده‌های متفاوتی استفاده کرده‌اند. یکی از بهترین و جذاب‌ترین عناصری که در تمامی مراسمات مختلف مانند عروسی، نامزدی، تولد، جشن قهرمانی، همایش‌ها و غیره از آن‌ استفاده می‌شود، نورافشان است. در واقع نورافشان‌ها انواع و اقسام بسیار زیادی دارند اما ما در این مطلب می‌خواهیم راجع به خدمات نورافشان هوایی با شما صحبت کنیم؛ بنابراین تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

خدمات نورافشانی هوایی

امروزه در تمامی مراسمات مختلف از انواع نورافشان‌ها استفاده می‌شود. هر یک از این نورافشان‌ها کاربرد متفاوتی دارند و می‌توان از هر یک از آن‌ها در فضاهای مخصوصی استفاده کرد. یکی از بهترین و معروف‌ترین انواع نورافشان‌ها، نورافشان هوایی است که در بیشتر مراسمات بزرگ و کوچک آن را مشاهده کرده‌اید. تمامی وسایل آتش بازی و نورافشانی، در دو دسته‌ی زمینی و هوایی قرار می‌گیرند که انتخاب آن‌ها در درجه‌ی اول به فضا و بعد از آن به سلیقه‌ی شما بستگی دارد.

.

از نورافشان هوایی باید حتما در فضای باز استفاده کنید. اگر مراسم شما در سالن بسته‌ای برگزار می‌شود، باید حتما از نورافشان زمینی و ترجیحا سرد استفاده نمایید؛ زیرا نورافشان‌های هوایی برای فضاهای بسته به شدت خطرناک هستند و می‌توانند باعث آتش سوزی و آسیب رساندن به افراد و مکان شوند. تمامی نورافشان‌های هوایی گرم هستند و در آن‌ها از آتش واقعی استفاده می‌شود؛ به همین دلیل تولید حرارت می‌کنند. در واقع نورافشان هوایی ترکیبی از آتش، نور و حرارت می‌باشد. این نورافشان‌ها بعد از روشن شدن، تا ارتفاع مشخصی از آسمان می‌روند و در آن جا انفجار رخ می‌دهد که این انفجار همراه با آتش و نورهای رنگی است که جلوه‌ی بسیار زیبایی به فضا می‌دهد.

انواع نورافشان هوایی

همان‌طور که در قسمت بالا نیز اشاره کردیم، نورافشان‌های هوایی انواع متفاوتی دارند که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی کرده و به شما می‌گوییم که از هر یک از آن‌ها می‌توانید در چه شرایطی استفاده کنید. شما می توانید تمامی این نورافشان‌ها را از تشریفات رابین تهیه کنید که بهترین و درجه یک ترین نورافشان‌های هوایی را در اختیار شما گذاشته و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها را نیز به شما آموزش می‌دهند.

منور

منور نورافشان بسیار بی‌سر و صدایی می‌باشد و در بازار به صورت ۱۵ تیر و ۲۰ تیر به فروش می‌رسد. منور یک میله‌ی بلند دارد که رو به آسمان گرفته می‌شود تا بعد از روشن کردن فیتیله، شلیک انجام گیرد و نورهای زیبایی تولید شوند.

کهکشان

در بیشتر مراسمات عروسی، از کهکشان استفاده می‌شود که صدای نسبتا بلندی دارد و می‌تواند نمای بسیار زیبایی به آسمان دهد. شما می‌توانید طرح و رنگ این نورافشان را به صورت کاملا سلیقه‌ای انتخاب کنید.

لانچر

از دیگر نورافشان‌های پرکاربرد لانچر است که یک استوانه و چند عدد توپ دارد. شما باید این توپ‌ها را در داخل استوانه قرار دهید که پس از روشن کردن لانچر، به سمت آسمان پرتاب شده و رنگ‌های زیبایی تولید کند.

دود رنگی

دود رنگی از بی‌خطرترین نورافشان‌های هوایی به حساب می‌آید که امروزه در تمامی مراسمات از آن استفاده می‌شود و یک نورافشان بسیار مناسب برای عکاسی و گرفتن عکس‌های خاص می‌باشد که دودهای رنگی و زیبا در فضا ایجاد می‌کند.

بیشتر …

سوالات متداول

هزینه خدمات نور افشانی به نوع نورافشانی و مواد استفاده شده در خدمات بستگی دارد برای اطلاع دقیق تر از هزینه خدمات مورد نظرتان با ما تماس بگیرید.

برای ارایه ی خدمات نور افشانی هوایی به سبک دلخواهتان همین حالا با تشریفات رابین تماس حاصل بفرمایید